Taśma z nadrukiem do pakowania i reklamy
Reklamowo-użytkowa taśma z nadrukiem
Każdy detal ma znaczenie budowaniu wizerunku firmy. Dlatego przedsiębiorstwa ciągle poszukują nowych sposobów na wyróżnienie swojej marki wśród innych. Jednym z takich rozwiązań jest pakowa taśma z nadrukiem. To prosty sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki i dodanie profesjonalizmu każdej przesyłce. Jednocześnie taka taśma pakowa z własnym nadrukiem, to niezbędne akcesorium do pakowania. Musi więc posiadać dobrą jakość, aby nawet w niesprzyjającym otoczeniu solidnie kleić różne materiały.
Przed wyborem, warto wyjaśnić czym dokładnie jest taśma z nadrukiem. To rodzaj taśmy pakowej, na której można umieścić logo firmy, hasło reklamowe lub inne elementy graficzne. Mowa tutaj nie tylko o funkcjach reklamowych, ale też ostrzegawczych. Informacja o delikatnej zawartości przesyłki bądź konieczności ostrożnego rozcinania opakowania, może być zawarta właśnie na taśmie.
Czy warto stosować taśmy z nadrukami?
Odpowiedź na powyższe pytanie może być tylko jedna: tak. Każda przesyłka staje się bowiem nośnikiem reklamy. Tym samym pomaga budować świadomość marki wśród odbiorców. Istotne jest przy tym, by owa świadomość była pozytywna. Estetycznie zapakowana przesyłka, zawierająca wypełniacze powietrzne, dodaje profesjonalizmu nadawcy. Zupełnie odwrotnie niż karton niechlujnie zaklejony szarą taśmą. Do osiągnięcia tego celu najlepsza będzie taśma pakowa z logo.
Taśma z unikalnym nadrukiem utrudnia również manipulowanie zawartością przesyłki. Firmy przewozowe dbają o bezpieczeństwo przesyłek coraz bardziej, jednak mimo to zdarzają się różne sytuacje. Swoiste plomby w postaci taśm są szczególnie ważne w przypadku wysyłki wartościowych produktów.
Przy wszystkich swoich zaletach wskazanych powyżej, taśma pakowa z nadrukiem firmowym ma jeszcze jedną zaletę. Jest to stosunkowo niedroga forma reklamy, która może generować widoczność marki na dużą skalę. To szczególnie cenna cecha przy stale rosnących kosztach prowadzenia działalności.
Dobry wybór kluczem do sukcesu
Na rynku dostępnych jest wielu producentów, którzy oferują swoje produkty. Wybierając taśmy dla siebie, warto wziąć pod uwagę kilka kwestii. Znaczenie ma przede wszystkim materiał, z którego taśma pakowa powstała. Najczęściej są to taśmy z tworzyw sztucznych, różniące się rodzajem zastosowanego kleju. Alternatywą jest taśma papierowa, oferująca rozwiązanie bardziej ekologiczne.
Taśma z nadrukiem powinna być czytelna i odpowiednio zaprojektowana. Zbyt duża ilość informacji lub słaba jakość nadruku skutecznie zniechęci odbiorcę do zapoznania się z treścią. W sprzedaży są taśmy o różnej szerokości. Im szersza – tym więcej treści może zawierać. Nie ma to znaczenia przy dużych przesyłkach. Jednak w przypadku małych opakowań nie można przesadzać z wielkością taśmy. Szybko się bowiem okaże, że towar jest dosłownie oblepiony taśmą, co nie sprawia dobrego wrażenia.